با سفر به کدام کشورها میتونیم انگلیسی حرف بزنیم؟زبان انگلیسی یک زبان بین المللی است و روز به روز در حال گسترده شدن در همه کشورها حتی کشورهایی که انگلیسی زبان نیستن هست.پس اگر زبان انگلیسی خوبی داشته باشیم برای سفر به خیلی کشورها جلوتر هستیم.

اینجا کشورهایی که با سفر به اونها به راحتی میتونیم انگلیسی حرف بزنیم و نیازمون رو برطرف کنیم رو قراره باهم بررسی کنیم و ببینیم که اونها چه کشورهایی هستن؟

با سفر به کدام کشورها میتونیم انگلیسی حرف بزنیم؟

با زبان انگلیسی تا کجای دنیا میشه سفر کرد؟

اگر زبان انگلیسی خوبی داشته باشین تا هر جای دنیا با استرس کتری میتونین سفر کنین ، و با اعتماد بنفس عالی به همه قاره های دنیا با این زبان سر بزنین. از قاره افریقا گرفته تا شمال آمیریکا و… . پس تسلط به این زبان میتونین به ۶ قاره دنیا سفر کنین و از سفرتون و ارتباط با مردم دنیا لذت ببرین.

پس زبان انگلیسی تبدیل به زبان سفر ، کار ، مهاجرت ، تحصیل و بطور کلی به زبان زندگی کل مردم دنیا داره تبدیل میشه و همه مردم دنیا در تلاشن که تسلط کافی روی اون پیدا بکنن.

اما سوال اینجاست که چه کشورهایی به زبان انگلیسی صحبت میکنن، و اگر در کشوری بخوایم سفر ، مهاجرت و یا زندگی کنیم در کدوم کشورها میتونیم به راحتی به انگلیسی صحبت بکنیم و نیازهای روزمره مون رو برطرف بکنیم؟

در این مقاله قراره کشورهایی که به زبان انگلیسی صحبت میکنن و همینطور کشوره هایی که زبان انگلیسی زبان اول اونها نیست ولی با سفر به اونها میدونیم که جایی گیر نمیکنیم و میتونیم سفر خوبی داشته باشیم رو بهتون میگیم.

با سفر به کدام کشورها میتونیم انگلیسی حرف بزنیم؟

زبان انگلیسی چندمین زبان دنیاست؟

زبان انگلیسی رو اگر بخوایم ازنظر استفاده تعداد مردم دنیا از اون رو بگیم زبان سوم دنیا محسوب میشه. زبان انگلیسی بعد از زبان ماندارین چینی و اسپانیایی جایگاه سوم رو در دنیا داره. بیش تر از ۱میلیارد نفر در دنیا با زبان انگلیسی صحبت میکنن و این زبان از پرکاربرد ترین زبان ها در دنیا و در مجامع جهانی و بین المللی به عنوان زبان جهانی شناخته میشه.

زبان انگلیسی از همه پرواز های بین امللی برای سفر گرفته تا مجامع بین امللی و اجلاس های اتحادیه اروپا از این زبان به عنوان زبان اصلی استفاده میشه.

با سفر به کدام کشورها میتونیم انگلیسی حرف بزنیم؟

با سفر به کدام کشورها میتونیم انگلیسی حرف بزنیم؟

کشورهایی که با سفر به اونها به راحتی میتونیم به زبان انگلیسی با مردم اونها ارتباط برقرار بکنیم:

کشورهای انگلیسی زبان قاره آمریکا

ایالات متحده آمریکا زبان رسمی نداره اما اکثر مردمش با زبان انگلیسی صحبت میکنن و زبان انگلیسی در تحصیل و خدمات دولتی وکارهای اداری کاربرد زیادی داره.

کشوری که در این قاره به زبان انگلیسی صحبت میکنن کانادا است که از زبان انگلیسی استفاده میکنن و زبان فرانسه هم زبان رسمی دوم اونهاست که با هردو زبان صحبت میکنن.

کشورهای دیگه، کشورهایی هستن که در حوزه دریایی کارائیب اند مثل کشور Saint Lucia که به زبان انگلیسی صحبت میکنن که در لیست زیر اسامی اونهارو براتون آوردیم.

Antigua and Barbuda    Anguilla
BarbadosGrenada
Dominica    Cayman Islands    
BelizePuerto Ric
BahamasSaint Kitts and Nevis        
Jamaica    Guyana
The Virgin Islands  Trinidad and Tobago    

البته در این کشورها زبان انگلیسی هرچند زبان رسمیه ولی اما ممکنه بعضی از این کشورها بیشتر از زبان فرانسوی و اسپانیایی برای صحبت های روزمره شون استفاده بکنن ولی در حدی که برای سفر بشه رفع نیاز کرد از زبان انگلیسی میتونین استفاده بکنین.

با سفر به کدام کشورها میتونیم انگلیسی حرف بزنیم؟

کشورهای انگلیسی زبان قاره اروپا

کشور های اروپایی زیر زبان انگلیسی رو بعنوان زبان رسمی یا زبان اول خودشون انتخاب کردن.

WalesMalta   
Scotland    Northern Ireland    
Ireland    England
Guernsey    Jersey    
The Isle of Man    Gibraltar    

کشورهای انگلیسی زبان قاره آفریقا

   RwandaNigeria 
Lesotho  Kenya  
GhanaZimbabwe    
Uganda South Africa  

کشورهایی که زبان انگلیسی ولی زبان اول اونها محسوب نمیشه:

    BurundiLiberia
Gambia  Cameroon    
Saint Helena  Seychelles    
Mauritius Malawi
Zambia United Republic of Tanzania    
Sierra LeoneSwaziland  
با سفر به کدام کشورها میتونیم انگلیسی حرف بزنیم؟

کشورهای انگلیسی زبان اقیانوسیه

استرالیا هم زبان انگلیسی رو زبان رسمی خودش اعلام نکرده ولی انگلیسی زبان اول این کشوره و عملا زبان رسمی هم اون هم هست.

کشورهای دیگه ای که در این منطقه انگلیسی صحبت می کنن کشورهای :ساموآی آمریکا،جزایر کوک می شود و زبان انگلیسی یکی از زبان های رسمی نیوزلندهست.

در لیست زیر کشورهایی هستن که انگلیسی زبان رسمی اونهاست هرچند زبان اول مردم این کشورها نباشه.

Northern Mariana IslandsMarshall Islands    
Micronesia    Guam
Samoa  Fiji
Pitcairn  Tonga  
VanuatuNauru
Kiribati Niue  
Solomon Islands    Tuvalu
Palau    Papua New Guinea    
با سفر به کدام کشورها میتونیم انگلیسی حرف بزنیم؟

کشورهای انگلیسی زبان قاره آسیا

این کشورها در آسیا زبان انگلیسی زبان رسمی اونهاست و یا عملا زبان رسمی شون شده هرچند زبان اول اونها نباشه. مثل کشور Philippines بقیه این کشورهارو توی جدول زیر براتون آوردیم..

 MalaysiaIndia
Sri Lanka    Pakistan  
Brunei    Singapore
Bangladesh    Israel    

در هند ،پاکستان و فیلیپین انگلیسی زبان رسمی آن هاست و در ادارات دولتی و مراکز آموزشی از آن استفاده می شه.در سنگاپور انگلیسی یکی از زبان های رسمی است و به صورت گسترده صحبت می شه.

با توجه به کشورهایی که گفته شد حالا این شما هستین که باید کشور مورد نظرتون رو برای سفر ی مهاجرت انتخاب بکنین. ولی قبل اون اگر سطح زبان بالایی ندارین پس بهتره هرچه زودتر یادگیری زبان انگلیسی رو شروع کنین تا سفر لذت بخش و بدون دغدغه ای رو شروع کنین.

با سفر به کدام کشورها میتونیم انگلیسی حرف بزنیم؟

امروزه با توجه به وقت کم و مشغله های زیاد ارزش اوقات فراغت خیلی گرانبها تر و ارزشمند تر شده. همه ما برای این اوقات کلی برنامه ریزی میکنیم تا در طول هفته بعد از کلی کار بتونیم یه زمانی رو خالی بکنیم و اون رو به استراحت ، تفریح ، ورزش و … بگذرونیم.

توسعه اینترنت ، روش های زندگی مارو به کلی تغییر داده . توی دنیای امروز دیگه کتر کسی برای خرید ، پرداخت قبض ها ، کارهای بانکی و .. به فروشگاه و عابر بانک و بانک میره. خب معلومه چرا؟ چون اینترنت کار مارو راحتر کرده و با زدن چندتا دکمه روی موبایل میتونیم توی خونه راحت همه این کارهارو انجام بدیم.

این موضوع به یادگیری زبان انگلیسی هم سرایت کرده و بیشتر مردم دوست دارن بدون اینکه وقتشون رو توی ترافیک و رفت و امد هدر بدن توی خونه وقتی راحت نشستن زبان انگلیسی یاد بگیرن. همین موضوع باعث شده هروز به تعداد زبان آموزان آنلاین اضافه بشه.

یکی از پیشنهاد ها برای آموزش آنلاین میتونه آکادمی مجازی ۲۴talk باشه که با داشتن اساتید با تجربه و تیم پشتیبانی قوی ،همه دوره های بزرگسالان ، نوجوانان ، کودکان و مخصوصا دوره های صرفا مکالمه که تخصص خاصی در اون داره رو پوشش میده و روش های آموزشی مخصوص متنایب با هر سنی رو داره. و هدفش نتیجه بخش بودن کلاسها و دوره ها است.