همکاری با ما ( استخدام در آکادمی ۲۴Talk )

چرا همکاری با ما ؟

از سال ۹۷ که شروع به فعالیت کردیم با این چشم انداز رفتیم که مشکلات و تلاش زیادی رو باید انجام بدیم تا به موفقیتی که میخواهیم برسیم. امروز که چند سالی از آن روزها میگذره ایمان آوردیم که تمام این روزهای سخت و خوبی که پشت سر گذاشتیم فقط با استخدام تیمی حرفه ای به واقعیت پیوسته.
ما تلاش میکنیم که فقط یک آموزشگاه ساده نباشیم، معتقدیم دنیای امروز که پر است از بمباران اطلاعاتی درست و غلط باید مجموعه ها تلاش بیشتری به کار ببندن که مخاطب هاشون اعتماد کافی بهشون پیدا کنند و این اعتماد ارزشمند ترین دارایی است که ما امروز بهش افتخار میکنیم.

فرهنگ کاری آکادمی

یک لحظه تجسم کنید وارد یک محیط کاری میشید برای استخدام ، همه در سکوت و اخم کرده نشستن پشت میزهاشون، هر از گاهی یک صدای نخراشیده از دور دست یکی رو صدا میکنه و نهایتا شاید اگه کمی خوش شانس باشیم در ورود به مجموعه یک نفر از بین همه باشه، که روی خوش تری به ما نشون بده. این تصویری است که متاسفانه ما تو خیلی از محل های کاری مشاهده میکنیم ما آمدیم که این تصویر و بشکونیم، دور هم جمع بشیم و بخندیم و انرژی مثبت رو بین خودمون تقسیم کنیم. کار بخشی از زندگی ماست و زندگی هر کدوم از ما با ارزش ترین دارایی هامونه. پس قرار گذاشتیم باهم که هر روزمون رو باهم بسازیم.
احترام گذاشتن ، پشت هم بودن و اهمیت دادن به تمام رویداد ها، فرهنگ کاری آکادمی ۲۴talk است.

مزایای همکاری با ما

بزرگترین دارایی ما اعضای تیم آکادمی ۲۴Talk هستند، نیروهایی جوان و پرانگیزه در محیطی صمیمانه و پر انرژی که می‌توانند مهارت های مختلفی یاد بگیرند. تمام بچه ها در کنار مسئولیت های مستقل و مشخصی که دارند آزادی و استقلال تصمیم گیری هم دارند که این منجر به خلق ده ها تغییر رو به رشد شده که امروز ما مدیون همین خلاقیت ها و پشتکار اعضای تیم هستیم. توی آکادمی مسیر برای پیشرفت بچه هایی که استخدام شده اند مشخص شده است و با کمی همت و تلاش به نتجیه دلخواهتون می رسید و در کنار هم روز به روز رشد میکنیم.

ما معتقدیم وظیفه هایی مثل پرداخت به موقع حقوق و ایجاد محیط آرام برای کار جز مزایا حساب نمیشه و جز تعهدات ماست. ما به پیشرفت کنارهم، ساختن و خرد جمعی افتخار میکنیم.

فرصت های شغلی

بالاترین دارایی ما شما اساتید زبان هستید که با تلاش و تعهدی که به زبان آموزان خودتون دارید کمک میکنید بهشون تا توی این مسیر به بهترین شکل ممکن رشد کنند. اگه دنبال محیطی پویا، با قابلیت پرداخت داینامیک حقوق هستید، همین الان برای ایمیل ما درخواست خودتون ( رزومه کامل ) رو ارسال کنید.

official24talk@gmail.com

 

یادگیری کنارهم لذت بخش ترین قسمت کار شماست. هر روز یک چالش جدید رو باهم تجربه میکنیم. کنار هم یادمیگیرم و رشد میکنیم. توی این دوره شما علاوه اصول نگارش و تولید محتوا یاد میگیرد که چه جوری سئو قوی تری داشته باشید و در انتهای دوره تلاش میکنیم که آشنایی خوبی به طراحی سایت در ووردپرس برسید.
پس اگه عاشق کار سئو و طراحی سایت هستی الان بهترین موقع است یک رزومه واسه من ارسال کن ( official24talk@gmail.com ) تا در سریع ترین زمان یک جلسه حضوری باهم دیگه داشته باشیم.

ما در تیم آکادمی ۲۴talk به دنبال جذب یک کارشناس فروش میگردیم، متعهد باشه و از ارتباط و کمک کردن به زبان آموزهای ما لذت ببره. کارشناس فروش ما تمام وقت هستش و یک تیم همیشه کمک میکنند تا بهترین خدمات رو به زبان آموزهای ما معرفی کنه. ایمیل زیر برای ارسال درخواست شماست:

 

official24talk@gmail.com

ایمیل ما برای استخدام: official24talk@gmail.com

حتما برای اشنایی بیشتر با ما، اینستاگرام ما را دنبال کنید.

enemad-logo