https://24talk.ir/

مهارت های زندگی آیلتس برای آن دسته از افرادی هست که نیاز به اثبات مهارت های اسپیکینگ و لیسنینگ در چهارچوب های معمول اروپایی برای زبان های سطح a1, a2 , b1  می باشد.

قبل از ثبت نام آزمون باید سری به سایت www.gov.uk  بزنید و موارد مورد نیاز برای زبان انگلیسی رو با توجه به نوع ویزایی که می خواهید  چک کنید.

چه چیزهایی در تست هست؟

آزمون مهارت های زندگی آیلتس دارای سه سطح می باشد:

  • IELTS Life Skills – A1 اسپیکینگ و لیسنینگ
  • IELTS Life Skills – A2 اسپیکینگ و لیسنینگ (فقط در انگلستان)
  • IELTS Life Skills – B1 اسپیکینگ و لیسنینگ
آیلتس

در ژانویه سال ۲۰۱۶، دولت انگلستان نیازمندی های لازم برای خانواده هایی را که مایل به ادامه اقامت خود در انگلستان بودند را برای سطح A2  زبان انگلیسی ارائخ داد.

بعد از دو و نیم سال در انگلستان، اعضای کمیته ملی EEA برای ادامه اقامت خود به مدت ۵ سال ، لازم است که آزمون سطح A2 زبان انگلیسی را با موفقیت بگذرانند. اطلاعات تکمیلی در خصوص زمان اطلاع رسانی نیازمندی های لازم، در سایت gov.uk منتشر خواهد شد. لازم به ذکر است که نیازمندی های جدید آزمون سطح A2زبان انگلیسی از مفاد ارائه شده قبلی مجزا بوده و تاثیری بر آن نخواهد داشت.

نتایج آزمون مهارت زندگی آیلتس

نتایج مربوطه طی ۷ روز از زمان آزمون ارائه میگردد.

شما یکی از این دو نتایج را خواهید گرفت :

قبول
رد

نتیجه “رد” به این معناست که شما موفق نبوده اید و نتیجه آزمون شما برای درخواست ویزا مورد استفاده قرار نخواهد گرفت.

آماده سازی برای آزمون:

 آزمون های آزمایشی را به منظور آماده سازی برای مهارت زندگی آزمون آیلتس دانلود نمایید:

جداول

آزمون مهارت زندگی آیلتس چیست؟ برای چه چیزی می باشد؟

آزمون مهارت زندگی آیلتس آزمونی انگلیسی که برای شرکت کنندگان آزمون آیلتس – کنگره بریتانیا ، می باشد، این آزمون برای اسپیکینگ و لیسنینگ بوده و در CEFR سطح A1  ،A2 ، B2  موجود می باشد. برای دستیابی به نیازمندی های اداره مهاجرت و ویزای انگلستان برای ویزاهای خاص و کارهای مهاجرتی مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.